DIAGNOZĂ AUTO COMPUTERIZATĂ

DIAGNOZĂ AUTO COMPUTERIZATĂ

Dacă o componentă electronică a sistemului pe care un ECU îl gestionează se strică atunci calculatorul va sesiza problema şi astfel va genera/înregistra un cod de eroare. Acest cod se poate citi cu testerul şi astfel se dă o prima direcţie de diagnoză auto/reparare. Citirea erorilor este primul şi cel mai simplu pas în procedura de diagnoză auto. Procesul mai presupune verificare parametrilor în care funcţionează componenetele sistemului, citirea valorilor reale şi compararea cu cele nominale. Diagnoza auto poate fi îngreunată atunci când nu apare niciun cod de eroare sau există un cod de eroare care plasează defecţiunea în altă direcţie decât unde este în realitate. Diferenţa între testere, între aparatele de diagnoză auto apare la funcţiile pe care le pot vedea sau provoca fiecare pe un anumit tip de maşină. Testerele dedicate unei mărci auto au acces la mult mai multe zone din ECU decât un tester ”multimarcă”. Însă nici primele nu pot face diagnoză auto în locul meseriaşului sau specialistului.

SERVICII OFERITE

Scanari, Eliminare Erori, Activari Funcții suplimentare:

  • Scanare valori componente
  • Stergere erori
  • Activare Funcții
  • Verificare Km

PROGRAMARE DIAGNOZĂ AUTO COMPUTERIZATĂ

ALTE SERVICII OFERITE

Performanță de lungă durată, din pasiune pentru mașina ta.

Servodirectia reduce forta necesara pentru manevrarea volanului, usurand astfel munca soferului si ajutand la amortizarea oscilatiilor sistemului de directie. Exista doua clase mari de mecanisme de servo: primul tip, servodirectia este amplasata separat de mecanismul de actionare al directiei, ea
Alignment refers to an adjustment of a vehicle's suspension, the system that connects a vehicle to its wheels. It is not an adjustment of the tires or wheels themselves.
Call Now Button