DIAGNOZĂ AUTO COMPUTERIZATĂ

DIAGNOZĂ AUTO COMPUTERIZATĂ

Dacă o componentă electronică a sistemului pe care un ECU îl gestionează se strică atunci calculatorul va sesiza problema şi astfel va genera/înregistra un cod de eroare. Acest cod se poate citi cu testerul şi astfel se dă o prima direcţie de diagnoză auto/reparare. Citirea erorilor este primul şi cel mai simplu pas în procedura de diagnoză auto. Procesul mai presupune verificare parametrilor în care funcţionează componenetele sistemului, citirea valorilor reale şi compararea cu cele nominale. Diagnoza auto poate fi îngreunată atunci când nu apare niciun cod de eroare sau există un cod de eroare care plasează defecţiunea în altă direcţie decât unde este în realitate. Diferenţa între testere, între aparatele de diagnoză auto apare la funcţiile pe care le pot vedea sau provoca fiecare pe un anumit tip de maşină. Testerele dedicate unei mărci auto au acces la mult mai multe zone din ECU decât un tester ”multimarcă”. Însă nici primele nu pot face diagnoză auto în locul meseriaşului sau specialistului.

SERVICII OFERITE

Cu ajutorul diagnozei auto identificam, interpretam si remediem codurile de greșeală permanente si intermitente.

  • diagnoza
  • citire erori
  • resetare interval de service, frâne, ulei
  • codare baterie noua
  • învățare/resetare clapeta accelerație
  • resetare/clonare/codare senzori presiune roti TMPS
  • diagnosticare/resetare/regenerare/valori in timp real filtru de particule DPF
  • diagnosticare/codare/verificare valori injectoare
  • regenerare forțată filtru de particule static/in mers
  • adaptare supapa EGR
  • resetare Adblue
  • testare bujii/bobine
  • diagnoza/resetări/codare cutii de viteze automate
  • adaptare cutie viteze automata
  • airbag-URI
  • senzori electrici ai motorului
  • electrovalva
  • indicatori de bord și altele.

PROGRAMARE DIAGNOZĂ AUTO COMPUTERIZATĂ

ALTE SERVICII OFERITE

Performanță de lungă durată, din pasiune pentru mașina ta.

Suspensia auto este unul dintre cele mai importante elemente ale șasiului, a cărei sarcină principală este de a asigura o conexiune stabilă și sigură între carosabil, roți și caroseria mașinii. Există trei funcții îndeplinite de fiecare tip de
Mecanismul de direcție, are rolul de aschimba direcția de mers realizată prin manevrarearoților din față ale autoturismului, respectiv prin schimbarea planului de rotație al roților din față, care descriu cercuri concentrice față de un punct numit centru de viraj.
Call Now ButtonSună Acum