OFERĂI MAȘINII TALE O CURAȚARE
A FILTRULUI DE PARTICULE
LA CELE MAI ÎNALTE STANDARDE
CURĂȚARE FILTRU DE PARTICULE
CE ESTE FILTRU DE PARTICULE?
Si care este durata de viata a unui filtru de particule si in ce conditii de exploatare?
Filtrul de particule este un dispozitiv de filtrare ce este situat pe partea de evacuare (post ardere), fiind proiectat sa retina particulele emise de motor de pana la 0.01 μm, acesta poate fi situat inainte sau dupa catalizator, putand fi situat si intre doua catalizatoare.Amplasarea filtrului de particule inainte de catalizator favorizeaza obtinerea temperaturii necesare pentru regenerarea acestuia.
Durata de viata a unui filtru de particule ar fi situata intre 100.000 – 250.000 km, aceste valori variaza in functie de conditiile de exploatare, rareori putand depasi 350.000 de km.
Pentru un automobil echipat cu un motor Diesel, mai ales la cele echipate cu DPF din fabrica, recomandat este sa fie exploatat in mare parte in regim extraurban (navete, etc.), unde motorul ajunge mereu la temperatura optima de functionare, acesta incalzindu-se mai greu decat motoarele pe benzina, astfel mersul urban si utilizarea autovehiculului la viteze si turatii scazute favorizeaza infundarea filtrului de particule.
In cazul in care este folosit preponderent in regim urban, pentru o sanatate indelungata a filtrului de particule si implicit a motorului este recomandat ca odata la 2 – 4 saptamani sa se faca un drum mai lung in afara orasului, de circa 80-100 km, la o turatie de peste 2500 rotatii pe minut si cu o viteza constanta de circa 60 km/h, pana martorul corespunzator regenerarii filtrului dispare.
In general, sunt intalnite doar la motoarele Diesel, fiind numite DPF (diesel particulate filter), dar in ultima perioada au aparut si pentru motoarele Otto, dar fiind rar intalnite, si aceasta la motoarele cu injectie directa, fiind numite GPF (gasoline particulate filter). La motorul Otto, emisiile de funingine fiind mult mai reduse (de cateva zeci de ori), face ca acest sistem sa nu fie neaparat necesar.
Durata de viata a unui filtru de particule depinde de stilul de mers (nefiind benefice drumurile scurte si dese, tipic exploatarii urbane), tipul de combustibil utilizat, uleiul motor, injectoare/ rampa comuna de combustibil, probleme pe partea de admisie a aerului, probleme la senzorii de presiune cand valva EGR are probleme (fiind infundata/defecta), componente ale motorului uzate sau turbocompresor (fiind in afara parametrilor/uzat/defect) ce poate arde uleiul.
Servicii curățare filtre de particule pentru autovehicule, camioane, autobuze și utilaje dotate cu DPF/FAP, SCR/KAT:
- diagnoza
- Programare regenerare (statica / in mers)
- Adaptare senzori DPF dupa schimbari ( diferential de presiune & temperatura)
- Reset & Recalibrare software
- curățare catalizatoare
- curățare filtrelor de particule se face cu echipament profesional de ultima generație
- eficientă curatre de pana la 99% fata de produsul nou
- curățarea poate dura de la 2 ore pana la 24 ore
- garanție 12 luni fără limita de km
- oferim rezultate verificabile realizând un test de presiune înainte și după procesul de curățare
- raport care confirma calitatea procesului de curățare
- prin procesul de curatare economisiti timp și bani
ALTE SERVICII OFERITE
Performanță de lungă durată pentru mașina ta.
REVIZIE CUTII AUTOMATE
RECONDIŢIONARE TURBINE
REPARAȚII MOTOR
REPARAȚII TRANSMISIE
REPARAȚII DIRECȚIE ȘI SUSPENSIE
REPARAȚII SISTEM FRÂNARE
VULCANIZARE / SERVICE ROȚI
REPARAȚII SISTEM ELECTRIC
REVIZII ȘI ALTE SISTEME
PROGRAMARE CURATARE DPF
CUM SE PROCEDEAZĂ ?
Începeți prin a face o programare