REGLARE GEMETRIE ROTI 3D

REGLAREA GEOMETRIEI 3D

Sau Reglarea `` Unghiurilor``

Reglarea geometriei 3D a rotilor se realizeaza prin reglarea cu aparate specializate a unghiului de cadere, a unghiului de convergenta si a unghiului de fuga in parametri recomandati de constructor:
– Unghiul de cadere este unghiul format de inclinarea rotii si perpendicualara pe sol, vedere din lateral
– Unghiul de convergenta este unghiul format de linia mediana a autovehiculului si linia mediana a rotilor, vedere de sus
– Unghiul de fuga este unghiul format intre axa pivotului si perpendiculara pe sol, vedere din lateral

În momentul când observați că mașina dvs. nu mai merge drept dacă lăsați volanul liber este foarte probabil să fie afectată geometria sistemului de direcție. În acel moment este recomandat să ajungeți la noi pentru a face o constatare și pentru a remedia problema cât mai repede posibil. Uzura asupra componentelor trenului de rulare, dar mai ales asupra anvelopelor este foarte mare.

In majoritatea cazurilor, geometria roților din față și din spate este reglată în aproximativ 30 minute. Această operațiune constă în verificarea direcției și unghiurilor anvelopelor, în funcție de specificațiile constructorului auto.

PROGRAMARE REGLARE GEOMETRIE ROTI

ALTE SERVICII OFERITE

Performanță de lungă durată, din pasiune pentru mașina ta.

Alignment refers to an adjustment of a vehicle's suspension, the system that connects a vehicle to its wheels. It is not an adjustment of the tires or wheels themselves.
In timp ce franele cu disc ofera o performanta la franare mai buna si au devenit uzuale pe masinile moderne, franele cu tamburi mai sunt folosite la unele aplicatii. Pot fi gasite pe rotile din spate ale masinilor mai ieftine